Isnin, 30 Januari 2012

Produk HPA

Sesiapa yang ingin membeli produk HPA seperti apa yang dinyatakan di blog ini boleh menghubungi saya. Haraga yang tertera adalah termasuk kos pos. Namun harga ini tertakluk kepada semua tidak kira yang ahli ataupun bukan ahli harga sama sahaja. Ini kerana saya hanya menjual barang-barang ini dari rumah dan bukannya ejen kepada HPA. Saya hanya ahli kepada HPA yang menjual sambil menolong. Saya tidak mengambil keuntungan yang melampau sekadar cukup untuk saya bergerak dan kos pos sahaja.

Walaubagaimanapun cara saya adalah berunding. Sekiranya anda rasa bermasalah tentang harga dan sangat memerlukan barang tersebut hubungi saya kita boleh berbincang. Anda boleh percaya kepada saya, InsyaAllah Allah akan memberkati saudara dan juga diri saya dari segala penipuan.  InsyaAllah saya akan cuba sedaya upaya untuk menolong anda semua.

Hanya produk HPA yang saya nyatakan di blog ini sahaja yang saya jual. Sekiranya ada produk HPA lain yang anda inginkan hubungi saya sekiranya boleh saya akan tolong carikan. Pesanan akan dihantar 7 hari waktu bekerja dari tempoh pembayaran dibuat. Saya boleh dihubungi di:

- 0177748654 (pukul 2.00 pm - 12.00 tgh malam) sms ataupun telefon.
-akhlaqen84@yahoo.com
-lokasi saya adalah di Pontian, Johor.

Medium pembayaran bolehlah menggunakan bank CIMB, BSN, dan Bank Islam. Untuk membuat pembayaran SMS atau emel kepada saya dan saya akan memberi no akaun saya kepada anda. Memandangkan blog ini masih di dalam pembinaan saya akan cuba kemaskini produk untuk anda pilih dengan secepat mungkin.

Diharapkan dapat maklumbalas yang positif serta membina daripada anda semua...

Terima kasih..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan